Är det meningen att jag ska komma ihåg allt nu?

Ja, här har det ju varit omöjligt att blogga i några dagar nu. Det har hänt en del grejer och frågan är ju om jag kommer ihåg allt.

Lördagen var en kusinkväll med Jonna. Vi käkade som jag tror jag nämnde tacopaj a la Suz och sedan äppelpaj till efterrätt. :P Sedan såg vi på Körslaget. Jonna åkte hem tidigt för hon skulle upp och jobba tidigt på söndag så jag kollade klart på en film jag påbörjade att se i fredags.

Söndagen var en latdag, fixade lite inför VFU:n och sedan städade jag lite och bytte gardiner i köket och sovrummet. Det hela slutade med en blomkruka i golvet men som tur var hade kussen en till likadan som jag fick så nu har jag två likadana igen. ;) Tur att hon har ännu en till i reserv, ifall att olyckan skulle vara framme igen. Haha! Kl. 19 blev det sedan Bite Line igen, jag, Jonna, Marie, Peter, Johan och Nicklas. Där såg vi hockeyn men de sög ju riktigt rejält. Det blev tal om filmkväll men det blev inget av för varken min eller Jonnas del. Kände att jag var tvungen att prioritera sömnen inför min första praktikdag.

Och sedan började praktiken igår. Det är många nya intryck och dessutom är man inte särskilt pigg när man inte är van vid att kliva upp kl. 6 på morgonen. Jag hoppas att det blir bättre framöver. Igår kväll tänkte jag köra lite på gymmet men det blev inget av med det då Johan ringde och frågade om vi skulle se hockeyn hos honom. Jag och Jonna tog istället en långpromenad och sedan åkte vi till honom för att se ännu ett nederlag. Men på torsdag ska i alla fall jag och Johan gå på hemmamatchen, om det inte tillkommer några fler. Då gäller det!

Imorse var jag helt död, men min räddning var nog att det blev mycket utevarande idag. Tror jag njutit 3-4 timmar ute i den underbara solen idag. Lite färg har man nog fått. Alldeles rödblommig och varm om kinderna är jag nu. :D Slutade 16 idag och sedan var det bara att stressa hem för att slänga i sig mat och dra iväg till nästa jobb. Ni kan ju gissa om jag är trött nu efter 12 timmars jobb.

Mer har det inte hunnits med. Ringde min stumpis när jag kom hem för att höra hur det blir med löpningen imorrn och det blev visst 40 minuter i telefon det. :D Nu är jag jääääättetrött och ska gå och sova om senast en timme.

Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0