Arbetslös!

Idag har jag varit på information om examensarbete i Härnösand och på vägen hem fick jag ett mindre trevligt samtal från jobbet. Emeli hade 3 min innan hon ringde mig fått reda på att Poståkeriet skulle ta hempaketutkörningen i egen regi från och med nästa vecka. Jo, ni läste rätt, från och med nästa vecka!!! Visst är det en jävla bra framförhållning??! Så jävla dålig stil. När sådana där saker ska ske kan man ju åtminstone vara ute minst en månad före, nu var det 6 dagar. Fyyy fan! Nu är det bara till att hoppas att jag får ett nytt jobb, att de ger mig det jobbet jag vill ha. Annars får man gå arbetslös i sommar och leva på nudlar.

Nu är jag sur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0