Bergsåkersrundan

Min handledare är sjuk. Hon var borta typ hela förra veckan och sedan fick vi utvärdera veckan hemma hos henne i fredags. Och nu har hon själv åkt på det virus som den äldsta dottern åkte på först, och sedan även den yngre. Hon kommer inte till skolan imorrn heller och frågan är ju om hon gör det på onsdag... Vi får väl se.

Nu har jag sprungit Bergsåkersrundan på 33 minuter och den måste vara minst 6 km tror jag. Och jag var heller inte supertrött när jag kom tillbaka. Nu är jag röd i fejjat och ska hoppa in i duschen. Sedan ska jag ringa och höra med brorsan om han är hemma så jag kan åka ner och dumpa presenten hans där. Och sedan ska jag till Sandra en sväng tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0