Bowling och lättare fest

Söndagar... Jag haaaatar söndagar! Vore det inte för att man måste sitta och gneta med skolarbete och man var ledig på måndagarna så kanske jag skulle hata dem mindre. Men om ett år så slipper man åtminstone det där pluggkravet, även om jag troligtvis kommer att läsa en termin till, med största sannolikhet. Men då behöver jag ju ändå inte känna någon press på att jag måste klara något. För själva utbildningen är ju då redan klar.

Nu ska jag skriva lite om gårdagskvällen. :) Det slutade med att det blev bowling ute i Birsta med Jonna, Veronica och Andreas T. Eller "Eyecandy" som Jonna och Veronica numer kallar honom. ;) Gissa vem som vann?! Jag! ;) Jag har faktiskt aldrig slagit Jonna förut så det gick himla bra. 157 poäng på första serien och då började den inge vidare. På fredagskvällen hade vi halvt bestämt att vi skulle ha film/festkväll på lördagen så efter bowlingen så blev det hemåkning till mig. Fort som attans! Johan och Peter stod redan utanför porten. Och sedan dök även Linda, Emelie och Sandra upp alldeles därefter. Sofia kom också efter ett tag och Paula dök upp hon också. Vi lyssnade på musik och tjötade, jag och Emelie var de enda som drack till en början, ända till vi lyckades lura i Peter sin tequila som jag hämtade upp hos Jonna på hemvägen. Sandra var lite sjukling så hon åkte hem ganska tidigt. :( Film blev inte av, men däremot singstar-spelande. Eller ja, det var Johan, Sofia och Linda som sjöng och när Johan och Sofia åkte satt sötLinda där alldeles ensam. Skitduktig! :D Sedan har Peter sovit på min soffa i natt så det gick ju så bra för honom. ;) Stackarn skulle upp och jobba 6 imorse.

Tack för en trevlig kväll mina sötisar!

                                                        
En nedifrån- och upp-bild              De två söta kusinerna 

      
      Singstarsjungande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0