En dag fylld av aktiviteter...

Det har inte varit mycket till relaxstunder idag inte. Inte på hela helgen heller skulle man kunna säga. Idag var man ute i underbara Tynderö och jag och Jonna har insett att vi måste åka ut dit lite oftare i sommar. :) Åka dit ut och grilla och bara vara. Mamsen och papsen har planer på att bygga en liten grillplats nere vid sundet, vilket jag ser gööörmycket fram emot. Gud vad mysigt! :) Och mina käraste vänner, ni kan se fram emot en hemmafest i mina föräldrars hus i sommar. :D Kanske när jag fyller... När vi var där ute passade vi på att göra ett besök hos Jossan, Anders och lilla Maja. Jag hade inte sett lilla Maja på flera månader så var ju helt klart tvungen att spana in den lilla goa och glada tösen som nu är så mycket som 9 månader gammal. Hon bara flinar! :D

På vägen hem från Tynderö så ville Jonna spana in Coop och hon blev precis som alla andra som jag pratat med inte särskilt imponerad. Därefter åkte vi hem till henne och dumpade bilen och sedan tog vi en promenad bort till faster. Denna gång skulle vi testa en ny väg men det slutade med att vi hamnade ute i leran. ;) Men vi hittade oss till kända marker tillslut i alla fall. Och det var ju härligt att vara ute i det fina vädret. Hos faster blev det sedan tacobuffé, smaskens! Sedan hade vi lite förhör med brorsan, eller Jonna hade för jag valde att hålla mig på lite avstånd. ;) Det ser i nuläget ut som att vi ska på Bite Line på söndag i alla fall. Jonnster ska bjuda brorsan på mat då, som en födelsedagspresent.

När jag tillslut kom hem vid 19.30 så var det bara till att fortsätta med pluggeriet som jag påbörjade hos päronen. Så nu är det i princip färdigplanerat för hela veckan, bara det att det är en massa grejer som ska fixas och ordnas så att jag kan genomföra allt. :S Det är ju det som tar en sådan fasansfull tid.

Nu är jag i alla fall väldigt trött och ska gå och lägga mig precis NU!
God natt och hoppas att ni haft en lika trevlig helg som jag. Men som vanligt blev det alldeles för lite sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0