En speciell dag...

Dagen har inte riktigt varit som den skulle... Min handledare var sjuk idag så jag och fritidspedagogen har haft klassen idag. Och det började perfekt. När alla barnen skulle gå in i klassrummet så hade en av pojkarna lite brådis eftersom han försökte springa om två tjejer som stod i kön. Rätt vad det var small det till rejält och sedan var han nockad. Han sprang in i dörrkarmen och slog i pannan. På idrotten lekte vi med ungarna eftersom idrottsläraren var hemma med sjukt barn och då började han att klaga på att han mådde illa. Det hela slutade med att han kräktes och såklart kom det kräk på mina byxor. Mycket trevligt! ;) Det blev till att skura i klassrummet och en liten hjärnskakning var ett faktum.

Nu när jag gick upp i trappuppgången när jag kom hem kom jag ju på att hemtentaresultatet troligtvis kommer att ligga i ett brev innanför dörrn. Något som faktiskt inte legat och stört i mitt huvud på hela dagen. Hjärtklappning! Men när jag öppnade brevet så blev jag bara ytterst glad! Fick ett B!! Så nu studsar man av glädje här! :D

Nu är det dags för mig att få maten klar och sedan åka och träna på gymmet en sväng. Sedan ska jag bestämma mig för vad jag ska göra med ungarna imorrn. :)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0