Grillning och lite annat som händer...

Hallelåja!

Igår kväll när alla slutat jobbet var det gamla vanliga gänget upp på Norra Berget och grillade. Inte så mycket som slår utsikten över hela Sundsvall där uppifrån. :) Sååå himla fint! Sedan blev det race med bilarna och slutligen så hamnade vi hos mig och kollade på film, No country for old men. Kvällen slutade vid kl. 3

Nu ska jag hoppa in i duschen. Mitt hår luktar troligen fortfarande rök men det kändes som att det inte var någon idé att ställa sig i duschen i natt, särskilt när jag ändå ska tvätta sängkläderna idag. Så strax har jag tvättid. Ingen rolig lördagssyssla men det måste ju göras.

Ikväll blir det troligen fest hos Sofia också. Kanon det med tanke på att Jonna jobbar och jag inte kan umgås med henne. Så slipper jag vara ensam. :) Däremot har jag ett problem. Lite dåligt med pengar på mitt konto nu. Har bara 150 spänn att leva på till fredag. Det slutar med att jag får låna av mina sparpengar igen. Brorsan fyller ju trots allt år på tisdag och jag har inte hunnit köpa någon present ännu, för han vet ju aldrig vad han vill ha.


Kussen Roberto fyller ju år på måndag han också så därav blev vi bjudna på middag imorrn, tacobuffé, hos faster. :) Innan det ska jag och Jonna till Tynderö och byta till sommarskor på hennes bil. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0