Grisigt fredagstrött...

Man hinner knappt mer än sluta på det ena stället så ska man till det andra. Jag har varit gristrött hela veckan, idag är inget undantag även om jag gick och lade mig 23 igår och somnade som ett skott. Vaknade inte ens av messet som jag fått av Jonna strax innan 24. Och då låg mobilen på golvet och vibrerade till och med. Hör inte till vanligheterna.

Har varit en rätt lugn dag på skolan idag. Jag har inte varit så mycket med barnen utan jag och min handledare satt i nästan 4 timmar och surrade. Handlade lite om planering för kommande vecka. På tisdag och torsdag så kommer jag att hålla i den mesta delen av verksamheten som klassen har då så i helgen måste jag planera in lite språklekar och mattelekar. På vägen hem åkte jag in på MIUN:s bibliotek för att hämta ut en bok med dramaövningar. Hoppades på att utematteboken också hade kommit in men det hade den inte och jag blev ju såklart lagomt less med tanke på att jag vill ha lite tips till torsdag då jag ska ha utematte med ungarna. Reserverade boken i söndags, dramaboken kom efter ett par dagar men inte den jag är i mest behov av.... :S Dessutom var systemet som bibilioteket använder nere så bibliotekarien kunde inte ens kolla statusen på den. Less, less, less!

Nu ska jag stoppa i mig någon mat och sedan bär det av till nästa jobb... Jag som mest av allt bara skulle vilja sova nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0