Lite extra cash till nästa månad. :P

Nog har man ett liv som är rätt fullt upp alltid. Uppstigning 08.00... Kl. 09.00 var jag på MIUN för att träffa studiegruppen. Där satt vi fram till 12-12.30 eller något. Hann inte mer än komma igång med pluggandet hemma så ringer de från jobbet och frågar om jag kan jobba då Erika var sjuk. Man fick dra på sig jobbuniformen och dra till jobbet 20 minuter senare. Väl där hade jag tre timmar framför mig med jobb som jag tidigare inte är inlärd på så det blev ju lite spännande när man inte visste hur det skulle gå. Och den där jävla dörren som ringer, tur man inte hade någon otrevlig kund idag i alla fall. För sådana tycker inte jag om. 7 timmars jobb ikväll blev det, då jag egentligen skulle ha varit ledig. Men mer pengar nästa månad skadar ju inte. ;) I need the money! :P

Efter jobbet blev det typ som vanligt ett besök på Maxi. Otroligt nog träffade jag på min handledare som jag hade under praktiken nu. Den chansen är ju inte särskilt stor. Vem tror ni inte vill släppa iväg mig från kassan och hem? Sötstumpis såklart...och min glass den bara smälte. :P Jag har blivit glass beroende. Men tillsist kom jag iväg i alla fall, hem och duscha för sedan blev det besök. Så ikväll har gänget spelat guitar hero här hos mig. Jag och Sandra ägde för övrigt. ;)

Nu blir det natti natt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0