Löpning och hockey

Dagarna går och jag hinner inte skriva som förut. Igår hade jag loggat in och allt men så ringde telefonen och sedan orkade jag inte påbörja det hela.

Men igår var det i alla fall första kvällen som vi var ute och sprang i "Run for life" eller vad det redigerade namnet på Emz team nu var. :) Emelie hade ont i sina benhinnor så hon sprang inte denna gång, men det gjorde däremot jag, Linda, Ellinor och Peter. Gick väldigt lugnt till. Eftersom vi var så få och samtliga av oss låg på olika nivå så fick man vara snäll och vänta in varandra. Meningen med det hela är ju att man ska springa tillsammans. :) Sedan blev det hemåkning för att ta en liten dusch, kollade också en sväng på Rent hus. Därefter kom en förfrågan om jag hade lust att hitta på något så det blev film hos Linda med dagens löpargäng plus Sandra. Förstod ju att det skulle bli sent men hade ändå räknat med att kanske få komma i säng vid 24 i alla fall... Men tyvärr var klockan typ 01 innan jag kom hem och somnat hade jag inte gjort förrän en halvtimme därefter. Vilket i sig betyder att jag har varit sjukt trött idag och är ännu tröttare nu.

Ikväll har det varit hockey. Inte med Johan som det skulle bli först, klanten hade glömt att han jobbade ikväll, men jag fick med mig faster och Kjell i alla fall. Jävla skitmatch och sagan tog slut för Timrå. Men spelar man inte bättre så förtjänar man inte någon plats i finalen. That's it!

Nu ska jag sova som en princessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0