Man börjar bli en onyttig människa...

Nu är Toyboy ren och fin både in- och utvändigt fast inte så ren och fin som den skulle ha varit om pappa hade haft lite avfettning... :/ But but...nästa gång det blir tvätt blir det en seriös sådan med vaxning och hela kittet. Men som jag stod ute och frös igår, fingrarna höll på att ramla av när jag spolade av bilen med kallvatten.

Sedan blev det MAX senare på kvällen, med Ellinor, Peter, Johan, Sofia och Jonnster herself. Och det är absolut inte bra gjort av mig att äta på MAX två gånger på 3 dagar... Först skulle jag inte äta men blev liksom så ändå... Sedan slutade kvällen med att jag och Ellinor åkte hem till mig och spelade guitar hero i nästan 3 timmar. Men nu är vi köng på gitarren! Inte! ;)

Drömde gjorde jag i natt också. Jag drömde att jag skulle renovera i lägenheten fast det skumma var att det var min lägenhet fast den hade fler rum. Fick det inte riktigt att gå ihop.

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och sedan börja plugga....hela dagen lång troligtvis. Back to the normal nu när praktiken är över. Och det är inte lite att göra om man säger så...

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0