Oj, vad saker jag gjort idag!

Det har varit en spännande dag detta. Glad för brorsans skull också. ;)

Nu har jag snart hunnit med allt som jag planerat att hinna med idag...allt utom att plugga. :P Jag har tvättat, städat hela lägenheten, både dammtorkning och golvtorkning har jag hunnit med. Sedan skjutsade jag brorsan ut till Sörberge där han hade sin bil. På vägen hem premiärbesökte jag nya systembolaget i Birsta för att köpa lite dryck inför kvällen. Sedan gick jag upp på Onoff och reklamerade trådlösa mottagaren till Guitar Hero och fick en sprillans ny så nu mina vänner kan vi spela! :D Hade faktiskt inte förväntat mig att få en ny på en gång i butiken. :) Därefter shoppade jag brorsans födelsedagspresent. Jo jag är nog ganska nöjd med mitt köp och jag hoppas att han blir lika nöjd han också. Sedan till sist var jag även in på Guldfynd och bytte ut örhängena som jag köpte för inte så länge sedan som gick sönder efter att ha använt dem en kväll. Hoppas de nya jag fick håller bättre nu bara. 

Nu ska jag slänga in lite nytvättade kläder i garderoben, prova Guitar Heroet och börja planera veckans lektioner (om jag hinner). Annars blir det ett imorgongöra. Så småningom är det väl dags att fixa sig i ordning för fest också. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0