Sköna lördag!

Jag känner mig peppad idag! :D För en gångs skull har jag fått sova ut, jag känner mig inte trött längre som jag gjort hela veckan.

Idag händer det grejer. Jag ska städa skinande rent, det ska verkligen dofta rent här. Sedan ska jag tvätta, vilket var tre veckor senast? Mycket tvätt har jag i alla fall. Sedan ska jag hinna en sväng på systemet för att inhandla lite dricka inför kvällen. Den senaste infon jag fått är att Andreas ska komma hit så vi ska förfesta lite. Om det nu inte skulle bli så, man vet ju aldrig med killar ;), så får jag sitta och förfesta själv. Kan faktiskt vara ganska roligt ibland, även om jag är mer av den sociala typen. :P Sedan blir det i alla fall utgång, tänkte väl möta upp Jonna och de andra och gå ut och shaka på Aveny tror jag. :D

Nej, men jag tror att detta blir en lyckad dag. Ska se om jag hinner planera några "lektioner" också...
Nu ska jag lyssna på partymusik och ladda med städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0