Utemöbler!

Jag har tagit ut mina utemöbler på balkongen! :D Nu väntar jag bara på värmen så att man kan ligga och steka där i sommar! :P

Igår var det fest och jag blev sådär lagomt skönt berusad. Däremot ingen utgång för min del utan vi åkte några själar till Max där Sandranovic köpte sig en burgare. Själv träffade jag Linda i klassen där och vi var så tragiska att vi satt och pratade om vår praktik sådär på natten.  

Frulleätande pågår. Har ont under min nagel dessutom... Satt och sprätte upp sömmar på ett par jeans förut och råkade liksom träffa lite fel med sprättaren så jag körde in den under nageln. Aj!

Dagens görande: Besök hos mamsen och papsen då Jonnster ska byta till sommarskor. Middag hos faster där vi ska fira brorsan och kussen som båda fyller 21 imorrn måndag, respektive på tisdag. Det skiljer otroliga 4 timmar mellan dem. ;) Planera veckans lektioner. Sova.

Kommentarer
Postat av: vivis

aj! sånt som gör så ont :/

2008-04-20 @ 18:54:30
URL: http://vivis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0