Var tog alla mina besökare vägen?

Trevligt att jag hade 1399 olika besökare på min gamla blogg under mars månad. Men var tusan tog alla de vägen när jag flyttade hit? Skitställe det här! ;)

Anyway. Nu är jag färdigplanerad. Jag har fått dissa både ett förslag på filmkväll och en fika på Waynes bara för att jag skulle bli klar med detta. Men det var väl kanske lika bra det. Måste ju ta seriöst på vissa saker och ting i alla fall. ;) Jag känner mig som världens osocialaste människa nu när jag har VFU men tyvärr mina vänner, ni får nog stå ut med att jag inte är med på allt de tre kommande veckorna. Men jag tycker om er ändå. ;) Nu vet jag att jag klarat av halva denna kursen, eller ja nästan i alla fall för praktiken är ju en liten del av den också. Nu ska vi bara klara resten också. :S

Giffarna förlorade ikväll. Sucks! Men vi spöar Ljungskile i nästa match på hemmaplan. För visst var det de vi skulle möta då?

Zzzzz....

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är iaf kvar. Allt bra med dig?

2008-04-07 @ 23:23:39
URL: http://lindaisak.blogg.se
Postat av: S_u_Z

Linda - Det låter bra det! :) Jorå, det är bra med mig förutom att jag lever i ett lite stressigt liv just nu. Kom hem från skolan för en kvart sedan, och nu har jag slängt i mig lite mat väldigt snabbt och ska åka igen nu och jobba. :S Ingen vila, ingen ro...

2008-04-08 @ 16:34:39
URL: http://suz85.blogg.se
Postat av: vivis

vad duktig du är å plugg, om man endå var sånn! :D

2008-04-08 @ 18:02:34
URL: http://vivis.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0