Deppsöndag

Idag har jag och älskling haft en riktig deppsöndag. Nuförtiden blir alla söndagar sådana och mestadels beror det på att P åker bort och jobbar... =( Även denna helg har spenderats i Härnösand. Huvudsysslan har varit att städa ur älsklings lägenhet. Igår stod jag t.ex. och skrubbade rent hans badrum från golv till tak i hela 4 timmar! Tror nog inte det varit så rent där, inte ens när han flyttade in! Köket är nästan färdigt det också. Kommande fredag kommer mäklaren och värderar lägenheten och efter att den sedan med all sannolikhet blir såld så blir vi sambos. :D Jag längtar!!! Sedan återstår det renovering här i min lägenhet. I lördags beställde vi nytt golv in till vardagsrummet samt tapeter till både vardagsrum och hall. :D På fredag ska min tv-bänk och det lilla vitrinskåpet i ek flyttas ned till lillebror och under fredag kväll ska vi börja lägga in det nya golvet. :D

Jag älskar mitt liv just nu!

Men till veckan blir det ingen lek inte... Trots att jag bara önskat 3 jobbpass fick jag 7 st schemalagda, 3 kvällar+nätter och söndag kväll. Hur ska jag hinna läsa litteratur för att kunna hitta bakgrundsfakta till examensarbetet? Hur ska jag försöka hinna med att riva tapeter? Imorrn ska jag dessutom till Birsta med kussen... Jag får se det som att pengarna kommer vara välbehövliga under renoveringen.

Nu ska jag studsa i säng. Har 4 nätter utan min älskling framför mig. =(

Kommentarer
Postat av: ;)

här går det fort...

2008-08-25 @ 14:05:49
Postat av: S_u_Z

Jo visst är det väl kanske så men samtidigt är det väldigt onödigt att slänga iväg nästan 6000 kr varje månad då han knappt är i sin lägenhet, särskilt nu när han jobbar borta om veckorna...

2008-08-25 @ 22:36:25
URL: http://suz85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0