Lyckligare människa får man leta efter!

Kan ni förstå hur lycklig jag känner mig? Jag har världens underbaraste pojkvän, nu har det till och med blivit så att det känns tomt så fort vi inte är med varandra. Jag har nog aldrig varit såhär kär förut! Känns underbart!

Nu har jag varit uppe i stugan sedan i fredags. Har blivit en massa målning, stått tryckt mot en stege vilket resulterat i ett antal blåmärken på benen. Igår kom mamsen, papsen och farmor upp till stugan och hälsade på också. :) Lite skönt att komma hem men tråkigt att behöva lämna min älskling... Men på fredag kommer han ner hit igen och då åker vi ut till Tynderö och sover över där i alla fall till på lördag. Inte så roligt att vara instängd i en lägenhet...

Nu ska jag stoppa något i magen och kanske sova en skvätt. Nattjobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0