Ingen motivation till något!

Imorse var det tänkt att jag skulle följa med Jonna till Sörberge där hon skulle lämna in bilen för att få ABS-bromsarna fixade. Men så ringde hon 8.40 och sa att de inte hade fått in grejerna så det blev ingenting av med det. Men vi bestämde oss ändå för att ta en promenad, som vi planerat att göra under tiden bilen fixades. Skönt väder! Blev Bergsåkersrundan.

Nu sitter man här för att försöka få lite motivation till att plugga... Ska söka litteratur som passar att koppla till vår gruppuppgift som vi ska göra klart imorrn. Men problemet är just att det inte finns någon motivation. Den är förbi. På fredag vid den här tiden är jag klar med min lärarutbildning. Ja, eller vi kan ju hoppas iaf. Jag hoppas verkligen att jag klarat hemtentan för jag vill inte göra om den. :S

Dessutom ska jag jobba ikväll... 18-22.30. Har inte jobbat på typ två veckor och nu börjar all julpost att komma. :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0