Den sjuka tröttheten!

Idag har det varit en tröttdag. Det var bestämt att jag och Jonna skulle ta en ride till Tynderö idag, där hennes päron är för tillfället. Av den anledningen bestämde jag mig för att kliva upp kl. 12. Det gick som det gick efter 6 timmars sömn efter nattskift. 12.20 tog jag dock beslutet att kliva upp, och tur var väl det eftersom jag förmodligen hade somnat om helt och hållet om jag legat och blundat en minut till... Jag fixade mig i ordning och åt lite frulle och sedan kom Jonna och hämtade mig strax efter kl. 13. På vägen ut blev det ett stopp på Maxi, Jonnster skulle köpa slingfärg. Väl där ute blev det först lite fika och slappning och sedan slingade jag hennes hår. Hon kan inte riktigt bestämma sig för hur hon vill ha det, om håret ska vara mörkt eller ljust. Förra sommaren var hon ljus, sedan färgade hon mörkt, som hon nu varit ett tag, och nu vill hon bli ljusare igen. Nästa gång hon börjar prata det minsta om att färga mörkt igen så ska jag säga till på skrapen. ;) 

Det blev gomiddag där ute, grillad kyckling, klyftpotatis och tsatsiki. :P Vitlökssmaken hägrade i käften efteråt. Efter middagen höll jag på att somna, hur seg som helst, men hann i alla fall hålla mig någorlunda vaken till jag kom hem igen. Då blev jag så rastlös att jag la mig i soffan, som tur var ringde P och höll mig vaken ännu en stund, men sedan var det kört. Sov en stund innan Lyxfällan började. Sedan det tog slut har jag inte hunnit med så mycket mer... Får väl se vad den fortsatta kvällen har att erbjuda. En film kanske?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0