Fortsättning...

Nu är jag tillbaka igen så nu kommer fortsättningen...


Lördag:
Dagen började med frulle på Rutiga duken med Joel och Carro. Sedan strosade vi runt i den pyttelilla stan en stund innan vi gick bort till J & C för att få skjuts ut till Patriks syster där vi hade bilen. Sedan åkte vi in till Fresks och inhandlade lite grejs så att P kunde snickra klart vår säng i stugan. Blev skitbra tillslut! Jättemysigt! :D J & C kom till stugan sedan med Carros systerdöttrar som de var barnvakt till så den äldsta tjejen badade. Var meningen att vi alla skulle göra det men det mulnade på så dant så vi tappade suget. Joel hade med sig tårta som blivit kvar sedan fredagen så sedan blev det fika och jordgubbstårta! Mmm! På kvällen blev det lite jobb, så rastlös som man är. ;) Jag målade en stugvägg.

Söndag:
Härligt väder, så typiskt att det skulle vara bästa dagen när man var tvungen att åka hem. Vi höll alla på att grejsa i stugan och jag målade ännu lite mer stugvägg. Vid 15-tiden skjutsade Patrik hem mig och sedan var det bara till att fara och jobba kl. 18. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0