Min födelsedag

Här är det som vanligt lite dåligt skrivande men det är nog vad man får räkna med när jag är med min älsklingsgosis. :D

Min självaste 23-årsdag började med jobb. Sedan fick man stressa hem för att duscha och göra sig i ordning. Patrik kom alldeles efter att jag kommit hem och gav mig ett jättefint halsband. Tack underbaraste!


Sedan var det öppet hus i min lägenhet hela dagen ungefär... Först kom mamsen, papsen, farmor, lillebror och Jennifer så det blev första omgången fika. Vid 18-tiden dök Niclas och Johan upp, kl. 19 Ellinor och vid 21 Emelie och Zandra. Så det blev såklart ännu mer tårta. Även om jag bett mina käraste vänner att inte köpa presenter så hade de ju ändå köpt sådana... Att de aldrig kan lyssna! ;) Jag är i och för sig likadan själv så... ;) Tack för presenterna i alla fall! :) När alla åkt hem la jag och P oss i soffan, åt lite popcorn och myste till Sally. Kommer även få boxen med alla Sally-avsnitt av lillebrorsan! :D 00.40 blev jag tvungen att lämna sötisen och åka och jobba. Hade så gärna bara velat ligga och sova med honom istället för att jobba natten... Men en lyckad födelsedag i övrigt blev det i alla fall, även om jag kände mig väldigt matt i kroppen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0