Nästan en veckas lathet

Jag har inte tränat sedan i torsdags? Och helgen var ju bara full av onyttiga saker så nu är det skärpning som gäller! Därmed blir det ett pass body pump klockan 17. Imorrn blir det gym och på torsdag tänkte jag mig body pump igen. Sedan är jag tyvärr rädd att det blir slött i helgen igen... Ska upp till P:s stuga och vara där. Ska både bli spännande och mysigt och vad jag förmodar får jag nog också träffa en del av hans familj. Kan bli lite nervöst. ;) Men det går säkert bra. :P

Har precis kommit hem från ett kortare besök i Birsta. Hade ingenting att göra så då åkte jag dit och spenderade min rabattcheck på Onoff som jag hade. Blev en spindel med cd-skivor att bränna på, lite sköljmedel och lite andra hushållsbehov. Har inte gjort av med mer än 125 kr och jag har fått mycket för de pengarna. ;) Messade Frida förut och frågade om hon skulle vara hemma ikväll. Tänkte nämligen göra ett besök där för det var väääääääldigt länge sedan. Däremot jobbar hon till 21 så vi får se hur det blir med den saken. Nu ska jag ta och bädda rent i sängen och sedan suga lite damm. Måste bli slut på de här slöfasonerna nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0