Noll koll!

Idag var jag in till Birsta för att handla lite mat och tårtingredienser. På onsdag blir man ju ett år äldre. Smet in på Jysk en sväng för att kolla om de hade någon lämplig bäddsoffa åt mamsen och papsen som de ska ha nere i friggeboden vid sundet. Hittade 2 st som skulle kunna vara aktuella. :) Sedan gick jag in på Telia-butiken på Birsta City för att byta till bredbandstelefoni eftersom det blir billigare för mig att ha det. Snacka om att personalen inte kan någonting där. Vad jävulskt de ska lura en massa folk på pengar där. Jag blev tvungen att ringa kundtjänst när jag kom hem för att kolla så att den information jag fått stämde, och NEJ, det gjorde den inte heller. Inte på långa vägar. De försökte lura mig på närmare 150 kr i kvartalet, vilket ju blir 600 kr om året. 

Nu ska jag ta och diska upp lite och sedan blir det en långpromenad med Jonnster. Hon åker ju till Stockholm imorrn med en jobbarkompis och sedan ner till Motala så henne ser man nog inte ryken av på över två veckor.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0