Internetstrul...som vi börjar vänja oss vid

Idag har internet bara strulat, jag hoppas att det gått till sig nu när jag drog ur strömmen till modemet. Just i detta nu verkar det åtminstone fungera...

Söndag, alltid lika trist som vanligt. Har inte alls gjort särskilt mycket. Gick på en längre promenad ner till stan och tillbaka så man fick sig lite friskluft i det fina vädret i lite mer än en timme i alla fall. :) Därefter blev det soffan och lite plugg, förlåt...jag menade en tupplur... ;) Men jag försökte läsa i alla fall men det visar sig gå lika bra varje gång. Men nu har jag åtminstone läst ut en av böckerna som de rekommenderade att läsa innan VFU:n börjar. Nu ska det bara läsas om "Svensk utbildningshistoria" till veckan. Låter säkert mer spännande än vad det är. Ofta brukar det vara så. 

Jag har även hunnit med att ta en sväng till Maxi, kussen tyckte att jag kunde komma och inhandla lite grejer inför kvällen. :) Så där blev man ju som vanligt kvar och surrade med folket. Tydligen hade de haft riktigt roligt igår när de var ut så det kanske var synd att man inte var med? Men var ju rätt pank ändå så det var väl lika bäst att åka hem och sova istället. Anledningen till besöket på Maxi var att det ikväll nämligen är filmkväll med just kussen och sedan har även Johan och Nicklas tillkommit. Planerat att vi ska se National Treasure: Book of sectrets

Imorrn ska jag beställa en ny trådlös mottagare till Guitar Hero-spelet, som jag var så klantig och tvättade i tvättmaskinen. :S Enligt hemsidan skulle den komma in i lager just imorrn så jag hoppas att det verkligen är så också. Så man kan plåga fingrarna lite igen. ;)

Räknar väl ned den sista timmen innan besöket kommer hit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0