Mötet med hamstern...

Kvällens arbetspass är avklarat. Efter jobbet blev det raka spåret hem för att göra ett snabbt ombyte och sedan åkte jag till busstationen för att plocka upp hamstern, Jens ni vet. ;) Han ska vara "hemma" här i påsk. Strax före 22 skulle han ta bussen till Härnösand så jag fick alltså en förfrågan om jag ville träffas en snabbis och surra lite. Jag hade ju ändå inget inbokat efter jobbet och det var ju i slutet på november då jag och Jonna var nere i Stockholm på Kent-konserten som jag träffade honom sist så det var trevligt. :) Vi åkte en sväng till Max, hamstern käkade en liten burgare och sedan tog vi en milkshake var. Blev till och med bjuden. ;) Denna gång fanns det även chokladsmak, vilket det varit dåligt med där tidigare. :D Gött var det men man blev ju lite kall... Nu har jag suttit i soffan ett tag under filten och kikat på Fråga Olle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0