Page? Är det något för mig månne?

Ja vad tror ni? Det skulle vara roligt med en riktigt större förändring! :P Kanske blir till att gå till frissan nästa vecka när lönen kommit då? Typiskt när jag måste hushålla med mina pengar... :P Så här tyckte kussen, och hon har sannerligen inte ändrat sin åsikt sedan förra onsdagen då hon slingade mitt hår: ;)




Jonna säger:

Klipp page om du ska klippa dej


Jonna säger:

Kortare bak o längre fram


Jonna säger:
Fast inte för kort



Det är viktigit det där med "inte för kort". :) Men kanske är det så att hon har rätt i att jag skulle passa i page? Det blir spännande det här. :D

Nu är jag trött som en gnu så sängen blir det garanterat. Puss & god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0