Shopping inför beach 2008!

Gud vad jag blir trött på att skjutsa brorsan till och hämta honom från Sörberge hela tiden. Idag har jag fått åka två svängar. Först hämtat honom för att han skulle hem en sväng och duscha och greja, sedan ett par timmar efter fick jag skjutsa tillbaka honom. 

Nu har jag gjort bort städningen åtminstone, så renare har det allt blivit. Sedan har dagen bara runnit iväg. Efter att jag hämtat lillebror så åkte vi in på Maxi och handlade lite, måste ju ha något att bjuda på ikväll när man får besök. Blev så sugen på chilitortillachips och guacamole så det är vad vi ska smaska i oss ikväll till filmen, eller åtminstone vad jag ska smaska i mig. ;) Som tur var så payade brorsan, som tack för skjutsen. :P Vill inte påstå att jag är särskilt rik, har väl kanske 300 kr att klara mig på till lönen kommer på tisdag. Men det ska nog gå bra. Börjar ju bli van med att snåla nuförtiden. 

Eftersom det inte kommit någon tidning imorse och jag var tvungen att läsa någonting under tiden jag åt frukost så började jag kika i H&M-katalogen som kom för ett tag sedan men som jag inte haft tid att kika i tidigare. Och det hela slutade med att jag nu beställt två par nya bikinisar. Bra eller dåligt? Det var en annan fråga, men det är ju roligt att shoppa. ;) Så nu gäller det bara att komma igång med träningen på riktigt igen så att man har en extra fin kropp till beach 2008. :P    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0