Våffelkväll

Idag har det sammanfattningsvis varit en väldigt bra dag. :D Jag är grymt nöjd med klippningen (för att återupprepa mig), äntligen hittat en frisyr jag både passar bra i och trivs med. :) På affären blev jag  påhoppad av Emelie när jag stod i kassan och betalade och fick världens bamsekram. Du är härlig du gumman! Du misslyckas aldrig med att få en på bra humör. :)

Efter att jag handlat blev det jobb. Men inte mycket till hårt arbete inte. ;) Var hemma före kl. 20 och jag klagar inte. :P Sedan dök Jonna upp någon gång vid 21 så då började vi fixa våfflor. Smaskens! Var evigheter sedan jag åt det sist. Vad jag kan minnas har jag inte ätit det under tiden jag bott i den här lägenheten i alla fall, och det har jag ju gjort i lite mer än 2 år nu. Film blev det såklart också, denna gång The invasion. En rätt hyfsad film faktiskt. :) Jonnster har precis åkt nu och jag ska nog börja dra både mig och mina trötta ögon till sängs.

Tack alla mina underbaraste vänner för att ni finns i mitt liv. Vet inte vad jag skulle göra utan er...
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0