Utmaning

Linda utmanade tydligen mig så det är väl bäst att man svarar på alla dessa frågor då. ;)

99 saker du inte visste om mig.

1. Fullständigt namn? - Susann, Margareta, Kristina Pettersson
2. Exakt ålder? - 23 år och ca 3 mån
3. Vart bor du? - Granlo, Sundsvall
4. Bor tillsammans med? - Min sambo Patrik
5. Husdjur? - Ikket
6. Färg på ditt hus? - Gult
7. När är du född? - 23 juli 1985
8. Klass? - Lärarprogrammet, termin 7
9. Vilket år tar du studenten? - Går ut universitetsutbildningen i januari 2009
10. Något jobb? - Japp, extraknegar på Posten och vickar ibland
11. När ska du sova ikväll? - Senast 00.00
13. Duschat idag? - Kl. 05.99 imorse.
14. Kramat någon idag? - Patrik innan han åkte iväg och jobbade
15. Pussat någon idag? - Min älskling
16. Vad har du ätit? - Rester från igår.
17. Dagens klädsel? - Arbetsbyxor och gröna vackra nedkletade målarbyxor. ;)
18. Dagens smink? - Ingenting
19. Dagens sötnos? - Min älskling
20. Dagens roligaste? - Har inte upplevt så mkt roligt idag.
21. Har du många vänner? - Jorå, men tyvärr just nu alldeles för lite tid till att hinna umgås med dem. Plugg och jobb upptar mitt liv just nu, men blir bättre sedan. :)
22. Hur många har du kysst? - Inte så att jag räknat...
23. Vem kramade du senast? - Patrik
24. Hur många har du haft sex med? - Alldeles för privat för att jag ska skriva det här..
25. Hur många har varit otrogna med dig? - Ingen aning
27. Har du pojk-/flickvän? - Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast? Älskling
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Patrik. Han skrev gonatt och att han älskar mig.

FAVORIT
:

31. Film? - The notebook
32. Låt? -  Det finns många bra.
33. Mat? - Tacos
34. Dryck? - Mjölk
37. Stad? - Sundsvall i nuläget
38. Land? - Eftersom jag inte varit överallt blir det svårt att säga. ;)
39. Ämne i skolan? - Matte
40. År? - I have no idea.

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? - Patrik
42. Personen du kysste? - Patrik
43. Gången du spydde? - De var någon gång i vintras då jag hällt i mig alldeles för mycket vin. ;)
44. Gången du grät? - Det har jag inget minne av.
45. Pizzan du åt? - Cappricosa (ja eller hur det nu stavas)
46. Gången du var i göteborg? - I fjol sommar med Jonna
47. Gången du var i stockholm? - I slutet av juli
48. Gången du var full? - För tre eller fyra veckor sedan var man väl lite berusad...
49. Gången du var hög? - Aldrig
50. Personen som såg dig gråta? - Kommer inte ihåg när jag gjorde det sist.

ANTINGENEN ELLER:

51. Svart eller vitt? - Vitt
52. Hund eller katt? - Hund, allergisk mot katter
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa
54. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel
55. Singel eller upptagen? - Upptagen
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget av dem
58. Ragga eller bli uppraggad? -Uppraggad
59. Big brother eller paradise hotel? - BB
60. Svart hår eller blont? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - Blå
62. Choklad eller lakrits? - Choklad
63. Göteborg eller stockholm? - Gbg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt isf
68. Älska eller älskas? - Båda
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:

70. Personer du älskar? - Det finns nog en del. :)
71. Personer du hatar? - Kan inte komma på någon på rak arm men det finns de jag tycker mindre om...
72. Personer som sagt jag älskar dig? - Det är väl några.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Jag håller mig till en i taget
74. Glassar du ätit på en dag? - En bra fråga
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Var på Gatufesten en dag...
76. Gånger du haft minnesluckor? - En, fast ingen rejäl en
77. Piercingar har du? - 3 i öronen
78. Personer du saknar just nu? - Min Patrik som är borta och jobbar
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Det har hänt några gånger

VEM:

80. Vill du kyssa nu? - Patrik
81. Ska du träffa imorgon? -  Inte planerat in någon träff. Ska vara hemma och tvätta och plugga.
82. Sjöng du senast för? - Mig själv
83. Hade du senast en msnkonversation med? - Jonna
84. Spelade du tv-spel med senast? - Gänget i somras, guitar hero
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Min älskling såklart
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Bra fråga.
87. Förtjänar att dö? - Ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - Patrik

VAD:

90. Gör dig glad? - Mina vänner, min Patrik
91. Gör dig ledsen? - Folk som sviker
92. Vad vill du helst göra nu? - Gå och lägga mig
93. Önskar du att du slapp göra? - Sitta och plugga imorrn
94. Vill du ha nu? - Ett drömhus
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar
96. Längtar du till? - Julen
97. Tycker du om dina betyg? - Jorå de duger :)
98. Ångrar du i ditt liv? - Det är mycket det.
99. Är det bästa som har hänt dig? - Patrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0