Vilken dag...

Typ en sådär 90 sidor kurslitteratur har lästs idag och en resumé av boken har skrivits. Jag har tvättat, grundmålat en av de två stolarna som är kvar och gjort tidningsstället klart. Har inte haft internet på hela dagen så har fått surfa på någon annans bekostnad. ;) Så det trådlösa funkar ju onekligen, annars skulle jag inte kunna skriva nu heller.

Ska se ett avsnitt One tree hill nu innan jag lägger mig... Har hamnat efter 2 veckor där...är väl en 4 veckor efter på Prison Break. Nya säsongerna av Greys anatomy och Heroes har jag inte ens börjat på. Hur ska jag hinna se allt? När? Än är det ju inte jullov precis. Imorrn ska man iväg på Kulturmagasinet och göra färdigt grupparbetet. Det är i alla fall vad jag hoppas på, att få det färdigt. Tur det inte är förrän kl. 10. Visserligen öppnar de ju inte förrän 10 heller. ;) Vi får väl se hur det går.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0