Det blev framskjutet ännu en gång...

Vi hoppades ju på att få hallen färdig i helgen som var men P:s kompis som skall tapetsera hos oss var bortrest i helgen så blev det framflyttat ännu en vecka. Men saker fick vi gjorda ändå. :) På torsdagen åkte vi ut till mamsen och papsen och lånade släpvagnen. När vi kom hem började vi riva ut garderoberna och lastade dem på vagnen. På fredagen åkte vi till tippen och slängde skiten. En sådan befrielse! ;) Nu har älskling fixat allt inför skjutdörrsuppsättningen och tapeseringen här inne i sovrummet. På lördag kommer Micke hit och tapetserar både sovrum och hall så på söndag kan vi stoltsera med även en nyrenoverad hall och ett nyrenoverat sovrum :) Ja, om inget går fel alltså. Det kommer bli sååå underbart. Just nu ligger det kläder i hela lägenheten. Så är i alla fall känslan. Och dammigt är det här också, en massa byggdamm. Det är kaos i sovrummet. Så himla typiskt att jag skulle åka på en förkylning samtidigt också. Det var ju så att jag vickade på förskolan i onsdags. 6 timmar med barn i 2-årsåldern som är förkylda leder allt som oftast till att man åker på förkylning själv.

Men nu ska en trött Suz gå och drömma sött om sin kärlek så att hon vaknar pigg och med full energi till att plugga imorrn.

Hur det än är så känner jag mig oerhört lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0