Jag undrar jag...

Jag undrar jag om det kommer bli något åtegående till det gamla livet. Det kommer ju vara lika stressigt nu som det har varit under hela den här terminen hittills. Tycker inte om det här med att umgänget med vänner faller bort. =( Ibland, eller ganska ofta, suger det att gå i skolan. Och särskilt att läsa en C-kurs då det krävs mer av en. Nu är uppsatsen klar, v.46 ska den examineras och då kommer man att vara lagomt nervös. Fram till dess får man bo i böckerna. Idag började jag även med att måla om en köksstol, billigare det än att köpa nya. Synd bara det tar en sådan sablans tid. Imorrn blir det nog att lägga målandet på hyllan i alla fall. Mån-tors måste skolan gå först.

Nu blir det sängen... Ska bli skönt att krypa ner under täcket men ensamt nu när det blir första natten av tre som jag åter sover ensam. =( Men min älskling finns i alla fall alltid i mina tankar. Man kan inte önska sig någon bättre och mer omtänksam än honom.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du har blivit utmanad i min blogg=)

2008-10-30 @ 20:31:29
URL: http://lindaisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0