En enda stor röra!

Nu är det en vecka sedan jag hade världens dunderbrakshuvudvärk, nästintill migrän. Har i alla fall aldrig haft så ont i huvudet någon gång. :S All stress och allt pluggande som gör det i kombination med för lite luft. Tror jag... Men denna vecka har jag i alla fall klarat mig utan sådant...

Det finns inte så mycket att säga. Jag och Angelica har pluggat hela veckan lång, kommer fortsätta till imorrn eftermiddag men sedan är det helg. Det känns som att man bor i sovrummet och att det ser ut som ett bombnedslag i resten av lägenheten, fast det egentligen inte gör det. ;) Men de som känner mig är nog ganska van vid att det som oftast är städat och snyggt, jag känner mig inte komfortabel när det ligger grejer utspridda överallt. Jag längtar verkligen till all renovering är avklarad så man kan känna att det finna någon lycka med städningen. Som det är nu smutsas det ju bara ner stup i ett. Och kommande helg är inte heller ett undantag. Då ska vi rensa och städa ur Patriks lägenhet, vi kommer ta hans sängar hit och sedan ska det förstås även hit en massa andra grejer.

See you later aligator...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0