Jag hade egentligen inte tänkt att skriva...

Faktiskt! Men jag gör det ändå... Helgen är över och den gick som vanligt alldeles för fort. I fredags var Patriks syster och hennes familj på besök här. Vi åt pizza och kollade lite film. :) Igår var det Dansgalan i Härnösand så där gjorde vi oss ett besök också. Kussen var också där! :) Dansade gjorde vi också, trots att det var fullsmockat på dansgolvet. Måste träna lite mer till nästa gång. ;) Älskling försökte lära mig men jag var alldeles för ofukuserad så jag bara skrattade hela tiden. Men när jag väl skärpte till mig gick det väl sådär hyfsat. Innan dansen i Hsand var vi hos mina päron och kollade på MoDo-matchen. Papsen ringde på fredagen och frågade om vi skulle komma och kolla på den, då inte Timrå spelade. So we did! Oavgjort.

Idag gjorde vi ett besök i stugan, stod och myste bra länge nere på bryggan i den sköna solen. Höstdepressionen hägrar dock! På vägen hem till Sundsvall köpte vi blomjord så jag har planerat om några blommor som älskling hade i sin lägenhet ikväll efter att han åkte iväg till Sippmikk igen. Däremot börjar det bli så mycket blommor här i lägenheten att vi inte vet var vi ska göra av alla....

Nu är det dags för mig att sova, Angelica dyker upp vid 8 imorrn bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0