Och min älskling har åkt...

Det känns lika hårt varje gång... :( Även om han nu varit hemma sedan i onsdags kväll så känns det som att dagarna bara springer iväg. När han gått ut genom dörren så blir man bara deppig och tårögd. Hatat söndagar, det har man ju gjort även förut, men jag vet inte om jag hatat dem lika mycket som jag gör nu.

I torsdags var vi ute i Birsta och shoppade lite... Hämtade älsklings fåtölj och köpte ett skriv-/databord in till sovrummet. Blev riktigt nice faktiskt och det är skönt att jag kan ha en fast arbetsplats nu när jag pluggar, men även sedan när jag börjar jobba kommer man ju behöva sitta en del vid datorn... Transformatorn på min strömkabel till min laptop small sönder i torsdags den också, så nu måste jag köpa en ny sådan för att kunna använda min dator. Jag tackar gudarna föratt jag sparat allt skolarbete på den externa hårddisken, det säger jag bara. Annars hade jag gråtit nu kan jag säga...

I fredags åkte vi till Härnösand...tog med lite grejer från älsklings förråd och så... Middag åt vi hos hans mamms. Sedan plockade vi upp Andreas och åkte hem till Sundsvall igen. De satt och spelade NHL 09 som kom ut i torsdags. Jonna kom hit efter jobbet så hon och jag låg i sovrummet och kollade på en film under tiden de satt i vardagsrummet och tjoade. Det var ett himla liv ibland kan man säga.

På lördag fixade Andreas trådlöst internet till oss, najs najs! Ett jäkla strul med de där inställningarna. Sedan åkte vi till Careta och kikade på bilar. Strax före 17 skjutsade jag Jonna till hennes personalfest, och när jag kom hem åt vi BiteLine-pizza som vi beställde hem. Därefter blev det en tur till Härnta för att lämna Andreas. På vägen hem åkte vi till mina päron, jag hade lovat papsen hjälp med en jobbansökan. Sedan blev det hemåkning och då kom Patriks kompis Kenneth på besök. De surrade medan jag låg i soffan och kollade på en kass film, Vampire Bats. Vid 00.30 åkte jag och skjutsade hem Jonnster från festen och sedan när jag var hemma igen blev det sängen.

Denna deppsöndag har vi inte gjort så mycket. Vad brukar man göra på deppsöndagar? Älskling åkte för 45 minuter sedan så nu är jag ensam igen...till på torsdag. =( Ska jobba både ikväll och i natt. Sedan blir det tidig uppstigning imorrn för jag och Angelica ska skriva litteraturbakgrund till uppsatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0