Sjuttioelfte gången jag besökte biblioteket...känns det som!

Idag har jag svirat runt på bibliotek. Herregud vad omständigt vissa saker ska vara. Fjärrlån hit och dit. Vet inte riktigt hur mycket litteratur som lånats, måste vara uppe i 30 böcker nu. Det är inte det lättaste att hitta bra litteratur om "tysta" elever. Och pluggar, ja det gör man hela dagarna långa.

Imorrn bitti har jag tagit på mig ett extrapass jobb. Fick ju bara ett pass schemalagt denna vecka och pengar det behövs. Skippar den tänkta träningen ikväll och kör ett gympass imorrn direkt efter jobbet istället. Om 24 timmar är förhoppningsvis min älskling hemma igen! Läääängtar!

Nu ska jag äta mat och fortsätta med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0