Älsklingen fyller år

Hej hopp!

Älskling fyller år idag och jag har träffat honom max en halvtimme under hela dagen. Det var imorse det, när han skjutsade mig till jobbet och åkte vidare till sin mamms för att kakla i köket. Lite oväntat kom han ju hem redan igår kväll. Tog en semesterdag idag. Själv har jag jobbat och sedan har jag pluggat och skrivit färdigt motorikuppgiften. Mycket skönt att vara av med den. Imorrn ska jag iväg och intervjua min gamla idrottslärare om ergonomi och sedan är det raka spåret till jobbet för att jobba extra. Fram till 16.30. Mindre härligt men samtidigt förlorade jag 20 timmar när jag hade innevecka förra veckan och var tvungen att ta tjänstledigt.

Nu är det dags för mig att borsta tänderna och lägga mig i sängen och se ett avsnitt House för att sedan sova.


Grattis på födelsedagen älskling! Du är det bästa i mitt liv. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0