Hejsvejs!

Nu sitter man här igen och väntar på att älsk ska ringa så att man får sova någongång. Han sitter väl där uppe i Hede och spelar NHL 2009 med Marcus såklart. Som alla andra kvällar... Imorrn ska jag faktiskt på hockey. Var inget jag hade planerat egentligen men så fick jag ett mess av Micke som hade en ståplatsbiljett över som jag kunde få. Man tackar och tar emot! :) Patrik ska ju ändå upp till Kramfors och träna hockey. Känns inte så roligt att följa med dit och sedan inte komma hem förrän 00.15 ungefär, som han gjorde förra torsdagen.

Denna vecka har det blivit mycket extrajobb. Några stycken på jobbet som åkt på influensan. Skulle ha fått jobba över även imorrn om jag kunnat men vi ska träffas i studiegruppen och göra det där seminariet så det går icke tyvärr.

Har ikväll även suttit och funderat över en undersökning om fysisk självkänsla som ska göras i skolan. Däremot sitter jag fast. Jag vet för det första inte vad jag vill undersöka och för det andra vet jag heller inte om jag ska intervjua idrottslärare eller om jag t.ex. ska lämna ut frågeformulär till elever. Skitsvårt också att veta t.ex hur många lärare man i så fall ska intervjua. Jag menar...det är ju liksom ingen C-uppsats vi snackar om. Under C-uppsatsen intervjuade vi 6 pedagoger och den ska pågå under 10 veckor. Tänkt avsatt tid för denna undersökning är 2 veckor, d.v.s. 10 arbetsdagar. Det är en femtedel... Det känns tunt att bara intervjua en idrottslärare också... :S Jag får nog rådfråga vår kursansvarige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0