Om älsklingen själv får välja

Igår innan vi åkte ut till mamsen och papsen stannade vi till i Birsta för att ta en fika och jag passade även på att gå in på JC och kika vad de hade kvar att erbjuda i REA-kläder. Älskling fick även för sig att jag skulle köpa stövlar så han letade fram ett par som jag blev tvungen att köpa tillslut.



Nu ska jag fortsätta läsa kurslitteratur så att jag kan komma igång med motorikuppgiften och sedan ska jag eventuellt ut till Birsta och inköpa en födelsedagspresent till min andra halva som fyller 24 på torsdag. Tyvärr blev han tvungen att ta egen bil till jobbet i veckan så nu står man här utan. Inte för att jag behöver den just något mer än bara att jag måste iväg och köpa den där presenten men nu känner man verkligen hur pass bekvämt det är med bil... Hoppas man får låna lillebrors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0