Ledigheten går mig på nerverna

Idag har jag:

- Skurat ren trallen på balkongen.
- Betsat extrastolarna till matsalsbordet.
- Skrivit tre olika personliga brev.
- Ringt en massa samtal som har med dittan och dattan och göra.
- Tagit en promenad. 
- Gjort ett besök hos faster.
-  Tvättat.

Och ändå har jag inte varit fullt sysselsatt hela dagen. Minsta lilla stund man inte har något att göra blir man galen.
Imorrn bitti är klockan ställd på 7.00. Gick ner till tvättstugan idag och kollade om det fanns någon tid för att tvätta Patriks arbetsjacka och det blev alltså 7 i morrn bitti det. Upp och plåga sig...

Imorrn ska jag skicka in en massa jobbansökningar också, sedan kanske jag drar ut till Tynderö och blir där åtminstone till onsdag.

Men nu är det gonatt för hela slanten! Känner mig rätt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0