Den där ordningssamma Suz har krypit ut ur idet

Nu är det härlig helg igen! Som jag har längtat heeela veckan. Gårdagen i skolan var tröttsam, tröttsam som i att jag var hypertrött vilket också hade sina briljanta förklaringar. Torsdagskvällen slutade nämligen med att jag, Emelie, Peter och Johan satt på Waynes och tog en fika. Sedan åkte vi ut till Birsta, klockan var väl runt 21.30 då, för att spana in Coop som hade nyöppning. Och nej, vi blev inte det minsta impad av butiken så här ska det fortsättas handlas på Maxi. :) Sedan bar det in till stan igen och det hela slutade med filmkväll hos Sofia. Jag var redan då ytterst trött eftersom jag hade haft ungarna hela dagen i princip. Det slutade med att jag inte låg i sängen förrän 01.30.

Gårdagen såg ju ut som den alltid brukar. Ja, nästan i alla fall. Klantjag lyckades för första gången inte rensa fickorna riktigt efter jag slutat jobbet så när jag kom hem insåg jag att jag fått med mig jobbmobilen hem. Det var bara till att åka ut till jobbet igen och lämna tillbaka den. Haha, Pakkanen sa lite roliga saker när jag kom tillbaka. Jonna var under tiden hos mig och fixade tacos så när jag kom tillbaka åt vi vår sena middag och sedan stoppade vi i oss lite godis och före 24 blev det sängen eftersom vi var nere för räkning båda två.

Idag tänkte jag som vanligt sova ut men det gick lika bra som alltid. Hade ju planerat att sova till 11 men vaknade 9.30. Och nu har jag fått den brighta idén att jag ska börja sortera in lektionsunderlag i en massa pärmar så att jag har bra ordning på dem. Sedan suga lite damm.

Det blir spännande att se vad som händer ikväll, men jag har min B-plan som tur är. ;)


Kommentarer
Postat av: Klara

godmorgon :) går gärna in på min blogg och svara på "vem bär den bäst" ;) !

2008-04-12 @ 10:15:56
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0