Jag fick jobbet! :)

Tjoho!

Fredag förblev en kanondag! Jag skulle ju som jag skrev på anställningsintervju i fredags. Det slutade väldigt bra! :) Kommer jobba som specialpedagog på en skola i Timrå i höst. :) Ska bli hur roligt som helst och verkligen en utmaning. Jag har ju alltid känt lite extra för barn som har lite svårigheter. 

Idag söndag har jag och Patrik även varit tillsammans i ett år. :) Tiden går väldigt fort...

I helgen har vi varit dels i Tynderö, dels i stugan. I förrgår beställde vi en sprillansny båtmotor och igår köpte vi en båt så till helgen blir det åka av. Åkte till stugan igår kväll efter middag hos mamsen och papsen och när vi kom dit tvättade vi och vaxade vi båten så nu är den skinande ren. Som vanligt sov man som en kratta i natt. Man var på myggjakt fram till 03.30 då man lyckades somna till på riktigt och inte bara småslumra. Gjorde det första badförsöket idag när vi åkte båt bort till Aspnäs-kolonin men tyckte det var lite kallt så att jag doppade bara  2/3 av mig.. :P Jag brukar ju inte vara den som bangar men går man i så är det väldigt plågsamt. Bättre att springa så att man inte hinner tänka. :P   

Har precis varit ute på en promenad i värmen ute. Det är inte vanligt att det är 25 grader varmt vid 21-tiden inte. Som utomlands. :) Nu ska jag smaska i mig lite kvarvarande godis, titta på ett avsnitt Greys Anatomy och sedan blir det tidig läggning. Ska jobba hela veckan och börjar med att öppna 06.30 imorrn

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0