Lite fel...

Inlägget nedan skrev jag igår men då vägrade inlägget läggas upp så nu kom det istället... Framför allt tänkte jag på dig Mallie... som annars säkert hade påpekat det hela igen. ;)

Idag började man jobba igen. Det jobbiga är att man måste vara ute så mkt nu när solen gassar som mest. Det är ju inte direkt så att man vill vara inne heller. Ibland önskar man att det funnits en pool på gården som man kunnat svalka av sig lite i. Eftersom jag hade öppningen imorse slutade jag 13, vilket var väldigt skönt. Desto värre är det att jobba 9-17 imorrn. :( Såå himla segt att jobba till 17... Efter jobbet cyklade jag ner till stan en sväng och gjorde några ärenden och sedan hem för att städa. Rullade ihop och paketerade in vår kära ryamatta som bara tappar en massa trådar så nu har jag skickat tillbaka den. Brorsan har haft precis samma problem med likadan matta och vi är nog inte de enda som skickat tillbaka dem. Mattan kostar ju 1500 kr och då ska det inte lossna en massa trådar, så är det bara!

Nu känner jag mig helt slut så det är dags att gå till sängs.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0