Myggen går mig på nerverna!

Är det något som går mig på nerverna så är det mygg! Guuuud vad jag hatar de där små flygande och surrande odjuren. Har sovit som en kratta de nätter vi sovit i stugan nu i helgen. Först låg man och försökte somna, det var alldeles tyst, endast några snarkningar från rummet bredvid hördes, och rätt var det var så började det surra. Varje gång satte jag mig som en blixt upp i sängen och spanade efter den/de förbaskade myggan/myggorna. Smack! Så var den död! Sedan när det var tyst lade man sig ned igen, bsssss, blixtsnabbt upp, spana, slå ihjäl. Patrik hade nog väldigt roligt åt mig för han kommenterade det på vägen hem idag. ;)

Nu är det sovtime! Varit uppe alldeles för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0