Väntar på posten

Uppstigning kl. 7.00 var inte lätt. Direkt efter att jag slängt in Patriks arbetsjackor i maskinerna blev det raka spåret till sängen igen. Sedan har jag hållit mig vaken sedan 8.15.

Nu sitter jag och väntar på att posten ska komma....vill att mitt arbetsgivarintyg ska komma idag men det dröjer säkert en vecka till. Skulle inte förvåna mig alls. Sedan drar jag iväg till Tynderö. Varför sitta här i lägenheten och häcka för? Egentligen skulle jag ha varit ner på Fresks och köpt mig lite fint sandpapper så att jag kan slipa av stolsbenen och tilläggsskivan lite försiktigt och vaxa in dem. Tar ju en sådan tid att få klart det där då det ska torka 12 timmar varje gång och nu har jag två omgånger vaxning kvar. Det blir nog Fresks på vägen till Tynderö så fixar jag det där imorrn kväll eller torsdag istället. Har gått över ett halvår sedan vi blev klar med bordet och de andra stolarna så nu när jag är ledig tyckte jag att det var dags.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0