Vår underbara dotter är här!

Sist jag skrev var det 39 dagar till beräknad födelse. Det vi inte visste då var att det då var 43 dagar kvar. 4 dagar över tiden, den 14 oktober 2010 kl. 17.02, föddes vår fina dotter Olivia Linnea Amanda. Hon var då 51 cm lång och vägde 3964 gram. Helt klart den lyckligaste dagen i våra liv! Förlossningen gick väldigt bra och det var inte alls så farligt som jag väntat mig. På söndag har hon redan blivit en månad gammal. Jag kan inte riktigt förstå var tiden har tagit vägen. Allt har gått så fort. Lillskruttan är ett riktigt matvrak. Äter som en häst och växer så att det knakar. Snällare tjej får man också leta efter. Endast hunger och magknip som gör henne lite kinkig. Fortsättningsvis tänkte jag försöka skriva här så ofta jag hinner.


Lillhjärtat ligger i babygymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0